Portal dla ludzi aktywnych

Atlas Ćwiczeń

pan_i_paniWitaj w atlasie ćwiczeń, znajdziesz tu ponad 400 ćwiczeń siłowych z wykorzystaniem wolnych obciążeń, maszyn oraz wyciągów.

Skorzystaj z poniższych linków lub przewiń w dól aby zobaczyć
ćwiczenia dla wybranej przez Ciebie części ciała.

Barki
Biceps
Brzuch
Czworoboczny grzbietu
Klatka piersiowa
Łydki

Barki

Mocne i wielkie barki to podstawa, to one jako pierwsze rzucają się w oczy. Dobrze rozwinięte barki to dobra droga do osiągnięcia wymarzonej sylwetki.

» Barki – ćwiczenia ze sztangą
» Barki – ćwiczenia z hantlami
» Barki – ćwiczenia na wyciągach
» Barki – ćwiczenia na maszynach
barki

Biceps

Bicepsy czyli podstawowy cel każdego kulturysty. Dobrze rozwinięte bicepsy są oznaką tkwiącej w nas siły.

» Biceps – ćwiczenia ze sztangą
» Biceps – ćwiczenia z hantlami
» Biceps – ćwiczenia na wyciągach biceps

Brzuch

Chcesz mieć dobrze wyrzeźbiony kaloryfer? Zobacz jakie wykonać ćwiczenia aby trening i efekty były jak najbardziej widoczne.

» Brzuch – ćwiczenia ze sztangą
» Brzuch – ćwiczenia z hantlami
» Brzuch – ćwiczenia na maszynach
» Brzuch – ćwiczenia na wyciągach
barki

Czworoboczny grzbietu

Idealny proporcji nie da się osiągnąć dobrze wykształconych bez mięśni czworobocznych grzbietu, które przez niektórych uważane są za jako jedne z najważniejszych w naszym ciele.

» Czworoboczny – ćwiczenia ze sztangą

» Czworoboczny – ćwiczenia z hantlami

» Czworoboczny – ćwiczenia na maszynach
» Czworoboczny – ćwiczenia na wyciągach
czworoboczny grzbietu

Klatka

Potężna klatka piersiowa z pewnością powiększy wizualnie Twoją sylwetkę. Jeśli chcesz dodać kilka cm do obwodu to poniższe linki powinny Ci w tym pomóc.

» Klatka – ćwiczenia ze sztangą
» Klatka – ćwiczenia z hantlami
» Klatka – ćwiczenia na maszynach
» Klatka – ćwiczenia na wyciągach
klatka

Łydki

Mięśnie łydek są dość trudne do wzmocnienia, ponieważ wiele zależy od genetyki. Przedstawiamy jednak kilka ćwiczeń, które pomogą Wam je wzmocnić i poprawić wizualny wygląd mięśni.

» Łydki – ćwiczenia ze sztangą
» Łydki – ćwiczenia z hantlami
biceps