Portal dla ludzi aktywnych

Plan treningowy dla sylwetki mezomorfik


mezo

Lista planów treningowych

Poniżej znajdziesz wszystkie dostępne plany treningowe dla Twojej sylwetki, jeśli chcesz wyświetlić plany tylko dla początkujących lub zaawansowanych to skorzystaj z menu powyżej

Budowa masy i siły

Plan na masę i siłę na 5 tygodni / trening 4x w tygodniu


Plan na kształtowanie masy na 6 tygodni / trening 4x w tygodniu cz.I
Plan na kształtowanie masy na 2 tygodnie / trening 3x w tygodniu cz.II
Plan na kształtowanie masy na 5 tygodni / trening 4x w tygodniu cz.III


Plan na wzrost masy i siły na 6 tygodni / trening 2x w tygodniu cz.I
Plan na wzrost masy i siły na 6 tygodni / trening 2x w tygodniu cz.II
Plan na wzrost masy i siły na 6 tygodni / trening 2x w tygodniu cz.III
Plan na wzrost masy i siły na 6 tygodni / trening 2x w tygodniu cz.IV


Plan na kształtowanie siły maksymalnej na 6 tygodni / trening 4x w tygodniu cz.I

Plan na kształtowanie siły maksymalnej na 3 tygodnie / trening 4x w tygodniu cz.II

Rzeźba mięśni i odchudzanie

Plan wyszczuplający na 6 tygodni / trening 2x w tygodniu cz.I
Plan wyszczuplający na 6 tygodni / trening 2x w tygodniu cz.II


Plan na rzeźbę mięśni na 6 tygodni / trening 3x w tygodniu cz.I
Plan na rzeźbę mięśni na 6 tygodni / trening 3x w tygodniu cz.II

Ogólnorozwojowe/Wytrzymałość mięśni

Plan na poprawienie wytrzymałości ogólnej na 6 tygodni / trening 3x w tygodniu cz.I
Plan na poprawienie wytrzymałości ogólnej na 6 tygodni / trening 3x w tygodniu cz.II
Plan na poprawienie wytrzymałości ogólnej na 6 tygodni / trening 2x w tygodniu cz.I
Plan na poprawienie wytrzymałości ogólnej na 6 tygodni / trening 2x w tygodniu cz.II